Nuffnang Update II

11 02 2009

Saja nak update tentang Nuffnang. Ada juga yang bertanya. Cubalah… Dapat sikit pun tak palah. Lama-lama jadi bukit…

Ni dah masuk minggu ketiga dan dah dapat collect RM6.50 kira oklah tu. Saya target setahun RM100 bolehlah cover duit hosting.

La ni dok cari jalan lagi, macam mana nak tambah bagi jadi lebih banyak. Hehehe… Apa pun bersyukurlah dengan apa yang kita dapat dan dalam masa yang sama berusaha tambah lagi…


Tindakan

Information

4 responses

12 02 2009
adamruslan

dapat sebab unik visitor ke sebab klik advertisement?

12 02 2009
Saiful Azrul Che Lah

Ni sebab klik advertisement.

Kalau unik visitor selalunya depa ambik yang memang banyak visitor everyday. Macam saya buat untuk Kelab saya (www.hijaukuning.com). Yang tu dapat banyak sebab unique visitor berbelas-belas ribu seminggu. Sehari boleh dapat RM 5-RM 10 kalau yang tu.

Kalau dapat tawaran unique visitor lumayan sikit. Tak payah klik advertisement pun tak apa. Kalau klik dapat lagi…

13 02 2009
anese

saya pun tak fahamla saiful psl payment nuffnang..dah letak dah ads unitnya. Kemudian kadang ada iklan kadang tiada….itu sy fahamla.

nak tanya kalau unik vistor tu biasa berapa ramai perday baru depa bayar?? Mcm saya tgk adala iklan yg pelbagai diketiga3 ads unit but still no earnings..unik visitor sy tak cukup kt…adala dlm 50-70 per day..dan mungkin tak de yang klik ye??

berapa bintang baru leh dpt?? mcm saya tgk 3 bintang je..kena 5 ye baru di kire semua…
ke kena tunggu lama skit?? acc dah lama tapi tak update..pastu baru ’bout 2 weeks berupdate…sori saiful byk lak soklan..mmg tak reti la psal ni.

14 02 2009
saifulazrul

Unique visitor tu, selalunya kalau beribu-ribu unique visitor sehari baru depa ambik. Kalau macam saya ni, kalau ada yang klik dapatlah. Kalau tak iklan tu terpapar ja lah macam tu.

Apa pun, saya just letak ja. Kot kot ada yang nak klik. Dapat jugak hasil daripada tak dak langsung.

Kalau sesiapa yang ada beribu-ribu unique visitor memang best!

Tinggalkan komen