Aduhai Komputerku

10 02 2009

Tadi sewaktu saya balik dari pejabat selepas hujan lebat reda, terus saya masuk ke bilik tengah untuk on komputer. Kemudian saya keluar dari bilik dan kemas sikit rumah dan selang beberapa lama saya masuk balik ke bilik tetapi tengok Monitor gelap ja.

Terus saya reset dan onkan semula sambil keluar dari bilik dan ke peti ais untuk minum. Kemudian saya masuk balik tengok gelap lagi monitor ni. Aik, tak kan Syasya main kot. Check sekali lagi, Ya Allah! air bertakung atas meja dan saya dapati monitor saya basah dan air dah masuk ke dalam. Macam mana saya tak boleh perasan dari awal tadi. Adoi! Kena jemur dulu lah monitor ni. Jangan rosak sudahlah…

Hmmm… Awat tak tutup tingkap aih… Saya tanya wife dan yang bestnya kami dua-dua tak mengaku siapa yang bukak tingkap tu. Hehehe…  Hmmm… Nasib baik CPU dan modem ok ja. Kalau nak online lepas ni dari rumah, kenalah pakai lap top wife saya.

Harap-harap ia tak rosaklah…


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: