Wajah Paling Cantik Isteriku

6 02 2015

Alhamdulillah 28 Julai yang lalu, isteri saya selamat melahirkan anak kelima. Alhamdulillah… Seperti tidak percaya sudah memiliki lima orang anak pada ketika ini. Amanah Allah yang sungguh berharga. Terima kasih sayang. Dan berita gembira berganda kerana saya mendapat satu lagi perkhabaran gembira pada hari yang sama. Alhamdulillah.

Cuma, apa yang saya perasan, wajah isteri saya paling cantik adalah ketika saat saat melahirkan anak. Itulah saat yang paling cantik saya lihat wajah isteri saya (Lepas ni kena bersalin lagi la na . Hehehe  )

Apa pun Alhamdulillah atas kurniaan Allah yang cukup bermakna.

Syasya Hana
Syafi Hana
Syaza Hana
Muhammad Hafie Sidqi
Muhammad Hadif Sidqi


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

