Alhamdulillah… Penat Tapi Puas

22 07 2011

Malam tadi saya kemaskini status di Facebook saya seperti tajuk di atas.

Tetapi saya sebenarnya tersilap masa kerana kebetulan malam tadi malam Jumaat dan terjadilah gurauan rakan-rakan yang membuat tafsiran lain tentang status tersebut. Hmmm… Langsung saya tak perasan. Hehehe

Sebenarnya semalam adalah hari yang cukup memenatkan dengan pelbagai tugasan dan mesyuarat yang perlu dihadiri dan juga ditambah pula dengan kerja yang datang secara tiba-tiba. Memang penat dan kemudian terpaksa pula bergegas uruskan anak-anak sebelum ke gelanggang badminton untuk kejohanan badminton antara jabatan di tempat kerja saya.

Walaupun saya amat meminati bolasepak tetapi bakat saya pada Badminton.

Yang puasnya ialah saya berjaya membantu jabatan saya menjuarai kejohanan ini buat pertama kali dalam sejarah jabatan. Alhamdulillah juga saya dan pasangan saya menang kesemua perlawanan dan tidak mencicirkan sebarang set sekalipun. Terima kasih kepada pasanagan saya, Farhan yang cukup cemerlang bergandingan dengan saya. Rasa cukup serasi walaupun ada ketikanya sorakan penyokong lawan begitu provokatif.

Juga kepada rakan sepasukan yang lain yang memberikan komitmen jitu terhadap kejohanan. Malah ada yang menghadapi  urusan keluarga yang mendesak tetapi boleh terus memberikan komitmen tinggi. Terima kasih. Begitu juga kepada semua penyokong yang memberikan sokongan padu. Apatah lagi dengan kreativiti penyokong yang menghasilkan bentuk sokongan kepada pasukan yang digelar Angry Birds dengan pelbagai sepanduk dan bahan sokongan yang kreatif.

Terima kasih semua.

Alhamdulillah… Penat Tapi Puas !

p/s: Untuk Laporan klik link di bawah:-

Laporan Final

Laporan Semi Final

Laporan Suku Akhir

Perlawanan Ke-Empat

Perlawanan Ke-Tiga

Perlawanan Ke-Dua

Perlawanan Pertama

Kredit to Sufri.


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

