Rumah Kedua Kami – Dealova Ambangan Heights

2 06 2011

Alhamdulillah kerana telah diberi rezeki oleh Allah kepada kami untuk membeli rumah kedua buat kami. Pagi semalam, saya isteri dan anak-anak sempat meninjau tapak pembinaan rumah kami iaitu Dealova Fasa 2, Ambangan Heights Sungai Petani. Baru dalam 60-70% siap.

Rupa-rupanya ada seorang rakan saya dah tinggal di sini iaitu Sahlan tetapi saya masih belum berkesempatan menghubungi beliau lagi. Untuk tatapan semua gambar gambar rumah yang masih belum siap sepenuhnya. (Wife saya kata, saya tangkap gambar tak cantik. Tak pa lah… Layan ja lah… Hehehe…)

 

Ruang makan

Ruang Belakang

Bilik Tidur Utama

Sedikit Halaman di tepi rumah

Pintu hadapan

Untuk maklumat lebih lanjut klik Dealova Ambangan Heights.


Tindakan

Information

7 responses

20 06 2011
shirley

nice…it actually at “black area”.. no security, alot of thieving and gang of motorcycles. u should invest more into guarded area.

20 06 2011
Saiful Azrul

Shirley,

Thanks. Memang saya dah realize bila melawat hari tu memandangkan kawasan dikelilingi dengan Ladang Kelapa sawit dan masih belum siap sepenuhnya. InsyaAllah ia akan dapat diatasi sedikit demi sedikit…

26 07 2011
Sarah Yasmin

Cantek.., bulan2 berapa yer.. Nanti en saiful sewakan ker.. Mana taw ada sape2 nk sewa.

27 07 2011
Saiful Azrul

Sarah Yasmin,

Bulan bulan dalam RM1K. Tapi sewa area tu tak mahal sangat. Kalau RM500 pun dah amat tinggi dah…

19 08 2011
khalid

salam yasmin.
no .rumah berapa.
kami dapat no. 95

21 08 2011
Saiful Azrul

Khalid, Sarah Yasmin tak beli di situ. Saya dan isteri yang beli sebenarnya. Rumah kami masih belum siap…

2 10 2014
ct

salam..sy perlukn rumah sewa,ada sapa2 nk sewakn dak??klu ada kol no sy nie ye…0185779038…urgent cgt…tq..

Tinggalkan Jawapan

