Syafi Hana: Kisah Syafi Hana

24 05 2011

Kisah Syafi Hana pulak. Anak kedua saya. Biasanya saya dok tulis tentang Syasya Hana, anak sulung saya. Kali ni Syafi Hana pulak… Ni kisah bergambar.

Ketika Syasya sibuk bermain dengan sepupunya, isteri saya perasan keliabat Syafi tidak kelihatan. Bila isteri saya perasan, terus ambil kamera dan tangkap aksi Syafi.

Berada dalam bilik mandi dan sedang memandikan patung Barbie. Pili air rumah saya jenis yang tolak ja, jadi mudah untuk Syafi bukak.

Selepas dimandikan, Syafi lapkan patung Barbie dengan tuala adiknya.

Lap rambut.

Kemudian pakaikan baju. Agak lama sikit aksi ni.

Hah… Dah siap sambil tunjuk kepada Ummi

Yang ni teddy bear yang dah lencun dikerjakannya.

Hmmm… Macam-maam ragam. Seronok tengok…


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

