Kemalangan

14 01 2011

Alhamdulillah saya cuma luka yang amat kecil dan rasa sedikit pedih di tangan dan betis akibat kemalangan baru sebentar tadi.

Kisahnya begini, saya menunggang motorsikal dan melalui lorong yang paling tepi sekali (sebelah kiri). Laluan agak sibuk dan memang agak sukar kalau kita nak menyeberang jalan kerana kenderaan tak putus-putus. Jadi dari laluan bertentangan ada sebuah kereta Kenari yang nak menyeberang jalan. Lalu kereta-kereta di laluan saya memberi laluan tetapi bagi penunggang motorsikal di bahagian tepi sekali memang tak nampak. Tiba-tiba sahaja ada kereta Kenari di depan mata dan saya tidak sempat brek lalu melompat dan motor saya terlanggar kereta Kenari tersebut.

Alhamdulillah saya tak dilanggar motor di belakang dan pemandu Kenari tu terus memecut meninggalkan tempat kejadian. Alhamdulillah motor saya pun OK, cuma calar sedikit. Hmmm… Ni yang membuatkan saya semakin sayang dengan motor ni🙂. Ini kali keempat saya kemalangan dengan motor saya sekarang ni, HONDA EX5 yang dah berusia 15 tahun.

Apa pun… Alhamdulillah selamat.


Tindakan

Information

One response

14 01 2011
Mohd Sufri

Alhamdulillah,

Syukur selamat, hati-hati di jalan raya..

Tinggalkan Jawapan

