Apabila Orang Berbuat Baik Kepada Kita

12 01 2011

Alhamdulillah, saya amat bersyukur dengan apa yang saya lalui selama ini. Sepanjang perjalanan kehidupan saya, saya sentiasa mempunyai sahabat-sahabat yang sentiasa membantu apabila dalam keadaan kesusahan dan memerlukan. Bukan sahaja dalam ketika susah, dalam ketika senang pun kadangkala ada yang membantu hinggakan saya tidak tahu nak kata apa dan naik segan.

Hendak dibalas dengan wang ringgit, saya bukanlah jutawan.

Hendak dibalas dengan apa yang mereka berikan, saya tak termampu.

Jadi, sejak dahulu lagi, apa yang saya buat ialah saya sentiasa doakan orang yang membantu saya dimurahkan rezeki dan diredhaai Allah sentiasa. Hanya itu sahaja yang saya mampu.

Terima Kasih semua!


Tindakan

Information

2 responses

14 01 2011
Mohd Sufri

Same²
Walaupun saya tak begitu membantu
Hehehe…

14 01 2011
Saiful Azrul

Sufri pun banyak membantu secara tak sedar…

Tinggalkan Jawapan

