Alhamdulillah Kembali Normal

11 12 2010

Setelah ECV gagal, saya dan isteri mencuba kaedah lain. Solat Hajat, Minum Air Zam Zam sambil selawat dan niat agar kandungan berkedudukan normal serta mengambil ubat Homeopati. Malam tadi isteri saya terasa sakit-sakit di bahagian perut dan pinggang. Risau jugak tapi dalam hati saya ada keyakinan yang bayi sedang berpusing.

Temujanji seterusnya dengan doktor adalah pada 15 Disember nanti dan jika keadaan bayi masih songsang, isteri saya akan masuk wad dan akan menjalani ceasarean pada 16 Disember. Jadi setelah rasa sakit-sakit malam tadi, kami memutuskan untuk ke klinik untuk mengetahui keadaan sebenar.

Sebelum scan, apabila doktor memegang perut bahagian bawah isteri saya, doktor menyatakan macam kepala di bawah dan Alhamdulillah setelah scan, doktor mengesahkan bahawa kandungan isteri saya dah normal. Terima Kasih Ya Allah…

Kini bila-bila masa sahaja.

Kena sentiasa bersedia!


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

