Rumah Baru

29 07 2010

Alhamdulillah, setelah berhempas pulas selama ini, saya akhirnya berpindah ke kediaman baru. Lebih menggembirakan hati ialah kediaman ini adalah milik saya! Sememangnya ia suatu kenikmatan yang cukup sukar digambarkan. Kadang kala semacam tidak percaya tetapi itulah realitinya. Alhamdulillah…

Cuma apabila memasuki kediaman baru, saya terpaksa menggunakan hampir kesemua sumber kewangan saya. Walaupun sudah pun merancang perbelanjaan tetapi ternyata saya terlepas daripada mengambilkira beberapa faktor yang dilihat seperti kecil tetapi besar impaknya. Hmmm… Jadinya memang sumber kewangan saya amat amat kritikal ketika ini. Kesemua tabungan dah pun habis. Nak tak nak kena harungi juga buat beberapa ketika dengan harapan ada rezeki lain yang datang ketika ini, InsyaAllah…

Satu lagi masalah yang amat mencengkam saya ialah ketiadaan internet di rumah baru. entah apa masalahnya TM, masih gagal membekalkan talian tetap ke kediaman baru kami dan akaun Streamyx kami pula masih berjalan. Hmmm… Harap-harap ia akan dapat diatasi segera. Ketiadaan internet memang amat membataskan kerja-kerja saya. Adoi…

Apa pun, saya akan tulis lebih lanjut mengenai kediaman baru saya nanti. Kepada sesiapa nak mai ziarah, hubungi saya dan kita aturkan…


Tindakan

Information

5 responses

30 07 2010
helmimajid

wow. tahniah. nanti buatlah house warming. jgn tunggu raya. takut nanti membazir sbb tetamu tak sempat nak beraya… k

2 08 2010
amANII

Tahniah.. Kami pon dalam sesi nak memasuki rumah baru.. Bleh kongsi2 idea.

26 08 2010
Saiful Azrul

Helmi,
Lepas raya ni, jemputlah ke rumah

Amani,
InsyaAllah… Nanti akan dikeluarkan entri tu.

21 12 2010
acne no more

Excellent to read from a man who really can talk about it.

25 05 2011
BMX

Nice post. I was checking constantly this blog and I’m impressed! Extremely useful information particularly the last part🙂 I care for such info much. I was seeking this particular information for a long time. Thank you and good luck.

Tinggalkan Jawapan

