Masih Mengemaskini

15 09 2009

Terima kasih atas sokongan semua.

Special thanks to Qfirdaus yang bertungkus lumus berurusan dengan domain dan hosting provider untuk kembali diaktifkan www.saifulazrul.net.

Saya kini masih lagi dalam usaha melakukan setting back end of this website untuk memastikan kelancaran dan beberapa kelemahan yang dikenalpasti dapat diatasi.

Memang sedih, sebab banyak data yang hilang namun saya perlu meneruskan usaha untuk kembali mengaktifkan Diari saya ini. Sepanjang tempoh itu, saya tetap menulis di saifulazrul.wordpress.com yang merupakan Laman Back Up.

Antara yang masih tertunggak ialah kemasukan pautan yang masih belum sempat dilakukan apatah lagi kini amat sibuk dengan tuntutan kerja yang memerlukan saya melakukannya sebelum cuti Hari raya.

Memang la ni tak dapat nak pikiaq bab raya secara serius lagi disebabkan tugas-tugas yang masih menimbun dan mengejar dateline.

Apa pun, saya akan berusaha memastikan Laman ini dikemaskini sentiasa, InsyaAllah…


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

