Shopping Raya

19 08 2009

Hmmm… Isnin lepas, isteri saya meminta saya mengambil cuti untuk menemaninya membeli belah di Jalan Tuanku Abdul Rahman (Jalan TAR). Saya pun menurut sahaja disebabkan bila-bila masa selepas ini, isteri saya akan bersalin.

Selepas hantar Syasya ke tadika, kami pun bergerak ke Jalan TAR dan mula membeli belah. Saya tak tahu dari mana isteri saya yang sarat mengandung dapat kekuatan untuk terus membeli belah sedangkan saya dah letih tambahan pula ada sedikit kecederaan pada lutut akibat lawna bola Ahad malam Isnin yang lepas. Memang betullah orang perempuan kalau bab shopping, cukup bersemangat dan hilang rasa letih.

Saya asyik ajak balik ja. Selalu saya dok kejan isteri saya. Hehehe… Memang hairan, saya jalan baru selangkah, dia dah beberapa langkah. Takjub betul. Itu ketika kandungan dah nak cecah 38 minggu! Kalau lepas bersalin nanti, jenuh la saya. Hehehe…

Apa pun, segala bajet adalah dari isteri saya. Hehehe… Tu yang ada semangat sikit. Kalau bajet saya dah tersungkur dah kot saya kat Jalan TAR tu. Hehehe…

Untuk raya nanti, maknanya dah selesailah keperluan raya kami dan keluarga. Kalau ikutkan saya, bila tiba raya, saya tak biasa sangat buat baju baru dan lain-lain tapi isteri saya memang ada temanya tersendiri setiap tahun. Ikut ja lah. Kalau ikut saya tak perlu pun tak apa. Hehehe…

Apa pun thanks to my beloved wife yang menaja segala persiapan raya🙂


Tindakan

Information

2 responses

19 08 2009
Helmie

Ustaz benda free jgn tolak..hehehe…

18 09 2009
Saiful Azrul

Helmie,

Rezeki jangan ditolak. Cuma letih shopping ja yang kena layan. Hehehe…

Tinggalkan Jawapan

