Letihnya…

12 08 2009

Hmmm… Hari ni cukup meletihkan. Saya rancang untuk bercuti namun ada dua mesyuarat yang memerlukan saya hadir, saya terpaksa batalkan cuti. Kecewa isteri saya.

Pagi, selepas hantar Syasya ke tadika, terus saya temani isteri ke Klinik Ibu Mengandung DBKL Jalan Cheras. Hmmm… Masuk pukul 9 pagi dekat jam 1 tengahari baru selesai. Time Slip ditulis dari jam 9 pagi hingga 1.30 tengahari.

Kemudian masuk mesyuarat jam 2.30 petang dan jam lima terpaksa keluar ambil Syasya hantar kepada isteri sebelum masuk mesyuarat jam 5.30 petang pulak. Last sekali sampai jam 9 malam baru habis. Memang memenatkan. Kemudian ada beberapa perkara yang perlu diselesaikan sebelum dapat balik.

Waktu nak balik hujan lebat lak pulak tetapi terpaksa diredah. Setelah beli makanan, sampai rumah dah dekat jam 10.30 malam dah. Lepas tu online dan update blog sebelum nak masuk tidur  Syasya masih setia menemani saya walaupun isteri dah tidur. Memang liat Minah sorang ni ni nak tidoq!


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

