Kena Tag

21 07 2009

Hentam sahaja lah. Dah orang tag, buat sahajalah. Hehehe…

APAKAH PERASAAN ANDA?
Serius tapi ceria.

SAYA NAK MAKAN..
Char Koteaw Sungai Dua (Penang). Memang puas hati!

SAYA TAK SUKA
Orang yang tak tahu hujung pangkal tapi terus buat keputusan.

IMPIAN SAYA
Travel around the world. Saya dah plan lepas pencen. Harap masa, kesihatan, status kewangan mengizinkan.

HAIWAN YANG AKU TAK SUKA
Hmmm… rasanya tiada

HARAPAN SAYA
dapat mendidik anak menjadi insan yang berguna kepada masyarakat.

JIKA MASA BOLEH BERPUTAR.
Harap kembali ke masa di kampus. Saat yang paling indah!

HP SAYA
Cikai ja. Mula-mula Nokia 1100, kemudian Nokia 1100i dan sekarang Philips 392. Maybe lepas ni nak tukar MQ-1100 (Rujuk enmac-quran.com)

SAYA PERNAH BERCINTA SEBANYAK…
Dulu pernah suka kepada seseorang tetapi tak kesampaian lepas kerja dikenalkan dengan seseorang dan bercinta selepas kahwin🙂

SAYA SUKA PADA
Bolasepak.

PERNAH DI KHIANATI
Ditipu. Setelah dua bulan kerja tetapi gaji tidak dibayar, akhirnya baru tahu yang orang atas menipu kemudian resign.

APA YANG ANDA LAKUKAN KEPADA ORANG YANG MENGKHIANATI ANDA?
Maafkan ja lah.

SENARAIKAN 8 ORANG YANG ANDA INGIN TAG:
Sesiapa yang nak kena tag, ambillah. Hehehe…


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

