Hanya Dengan Sedikit Kecuaian Hilang Semuanya…

13 05 2009

Hmmm… Apa nak kata ya. Terasa sedikit sedih atas apa yang berlaku. Semuanya disebabkan kecuaian diri sendiri. Nak undo balik dah tak dapat dah. Aduh. Kecewanya… Nak kata apa lagi, redha sahajalah…

Sebenarnya, apa yang saya maksudkan ialah kesilapan saya yang nak kurangkan storage inbox SMS dalam telefon bimbit saya. Mesej dah mencecah hampir 300 dan dah nak penuh apatah lagi, malam ni ada perlawanan Melibatkan Kedah, jadi saya kena kosongkan inbox dan hanya tinggalkan mesej-mesej penting sahaja.

Peringkat pertama, saya buang mesej tinggal 154 mesej sahaja yang tinggal. Kemudian bila sambung peringkat kedua tinggal 32 mesej sahaja yang tinggal. Itu pun yang penting-penting sahaja. Selepas tu dapat satu mesej baru dan saya nak delete mesej tersebut, tetapi dalam keadaan mengantuk saya delete dan apabila interface minta kepastian, saya tekan “Yes“. Hasilnya kesemua mesej dalam inbox terpadam !

Terus saya hilang mengantuk. Rasa menyesal dan rugi. Alamak, nak dapatkan semula dah tak dapat dah. Aduh! Apa nak buat, redha sahajalah, mujurlah ada beberapa mesej penting saya sempat salin butirannya. Hmmm… Terima sahajalah………………….


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

