Anda Dapat ini?

5 05 2009

Selepas pulang dari kerja semalam, saya buka peti surat di apartmen saya. Saya lihat satu sampul TNB beralamatkan rumah saya. Aik! Kenapa TNB hantar surat kepada saya? Ada tertunggak ka? Setahu saya, selalunya saya bayar tepat pada masanya.

Bila dibuka, rupa-rupanya Bil elektrik!

Eh, cara baru ka TNB hantar bil elektrik ke rumah ka? Selalunya bil tu tak dimasukkan dalam sampul surat pun. Ni siap bersampul dan bergam lagi.

Anda dapat begini jugak ka?


Tindakan

Information

3 responses

5 05 2009
Duwanz

saya belum pernah lagi dapat bil camni…
takpa, kita tunggu tengok dulu, depa nak hantaq ikut cara lama atau macam bro saiful bagitau….

5 05 2009
Nazlan

dah 3 kali dapat mcm ni..

5 05 2009
admin

Duwanz,

Ni first time saya dapat bil macam ni…

Nazlan,

Dah lama rupanya. Tapi kenapa hantar bil macam ni? Nak kena kos pos lagi. Baik lepas baca terus masuk dalam peti surat macam sebelum ni… Nanti kalau kos naik, customer jugak jadi mangsa. Hehehe…

Tinggalkan Jawapan

