Maaf

12 04 2009

Maaf kepada semua sahabat yang minta saya update keputusan pada setiap malam game yang melibatkan pasukan Kedah. Saya sudah sedaya upaya memberikan update setakat yang termampu.

Biasanya jika game melibatkan Kedah, saya akan terima lebih daripada 100 SMS. Saya sampai kelam kabut nak update sampaikan dah lupa siapa yang dah saya send SMS dan siapa yang masih belum saya send. Kalau dulu saya guna handset Nokia N1100, mudah sikit sebab memang handset tu mudah nak SMS tapi sekarang pakai Philips 392 yang tak user friendly untuk SMS memburukkan keadaan.

Saya harap sahabat-sahabat faham kalau tak dapat update dari saya. Kadangkala ada kekangan yang terpaksa saya hadapi. Katkanlah 100 SMS saya terima dan perlu dibalas semula. Satu SMS RM0.10 Bagi Celcom dan RM0.20 bagi lain dari Celcom, dah berapa? Sampaikan kredit saya habis. Jadi saya terus tukar pakai pasca bayar. Senang standard RM0.12 satu SMS ke mana-mana rangkaian.

Sebab tu sekarang ni saya hanya akan update jika da jaringan dan line up sahaja. Kalau tanya, “Lawa tak gol?”, “siapa assist?” saya tak jawab sebab tak cukup tangan nak update. Maaf.

Apa pun, thanks juga kepada rakan-rakan HKC yang sentiasa memberikan update kepada saya jika saya tidak dapat ke Stadium. Jasa anda amat dikenang.

BIAR JASA JADI KENANGAN !


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

