Sesi Pagi

8 04 2009

Beberapa hari lepas, isteri saya maklumkan bahwa tahun depan kemungkinan akan hanya ada satu sesi di sekolah yang beliau mengajar. Alhamdulillah, bila saya dengar berita tersebut. Ini memandangkan sekolah baru telah siap dan sekolah yang sedia ada terlalu padat.

Apabila isteri saya mengajar waktu pagi, mudahlah sikit. Sekarang ni, saya kehilangan masa petang kerana perlu mengambil anak dari daycare dan hilanglah waktu beriadah saya pada waktu petang. Saya memang amat amat tidak selesa tidak dapat beriadah pada waktu petang. Latihan badminton terbantut dan pelbagai perkara terbantut.

Satu lagi boleh jimatkan kos daycare Syasya. Sebab lepas habis tadika, boleh terus balik rumah. Senang sikit.

Saya harap ia akan jadi kenyataan walaupun hanya masih agak lama nak tunggu tahun depan tapi pejam celik dah bulan April dah sekarang ni. Hmmm… Teringat waktu saya tingkatan Lima, sekolah saya dijadikan perintis sekolah satu sesi dari jam 8 pagi hingga 4 petang.

Apa pun, ia suatu khabar gembira buat saya dan famili.


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

