Mak Abah Eksiden!

30 03 2009

Saya sedang study ADF Task Flow Jdveloper 11G, tergamam sekejap saya bila adik saya, Faizol telefon tadi maklumkan mak dan abah eksiden. Cemas hati saya mujurlah adik kata tak serius. Disebabkan adik saya masih belum tengok keadaan mak dan abah terus saya telefon mak.

Mak kata tak luka apa cuma bengkak-bengkak sahaja dan abah pulak calar-calar dan rasa sengal-sengal. Adoi, risaunya saya. Baru pagi tadi saya masukkan entri eksiden, dah kena kepada keluarga saya pulak.

Mak habaq ada sebuah kereta yang tiba-tiba belok tanpa bagi signal dan apa lagi, abah dan mak yang menaiki motor terpaksalah mengelak hingga jatuh ke dalam longkang. Yang bawak kereta tu minta maaf dan uruskan urusan perubatan mak dan abah serta kos membaiki motor.

Saya cukup risau. Rasa macam nak balik Kedah ja! Hmmm… Saya tengah fikirkan sebab saya risau keadaan sebenar mak abah. Kadang kala mak dan abah saja nak lindung sebab tak mahu saya risau macam dulu sampaikan abah operate pun dirahsiakan dari saya dan kebetulan saya balik hari pembedahan tu.

Tengah bercelaru ni…


Tindakan

Information

3 responses

30 03 2009
azalinasulaiman

saiful,kalau tak sedap hati balik aja.tengok apa yg patut.tp saya doakan tidak ada yg buruk berlaku…sabar k.

30 03 2009
adamruslan

Saiful, harap semuanya ok.

4 04 2009
saifulazrul

azalinasulaiaman,

Thanks, dan saya dah pun balik dan Alhamdulillah… Not too bad…

adamruslan

Alhamdulillah, semuanya ok.

Tinggalkan Jawapan

