Ditemuramah RTM

17 03 2009

Malam semalam, kira-kira jam 12.15 pagi, saya dikejutkan oleh satu panggilan telefon. Bila saya lihat, nombor area KL dan saya pun menjawabnya. Rupanya wakil RTM yang nak interview untuk rancangan Wisel Penamat. Saya dimaklumkan untuk bersedia pada jam 12.40 pagi.

Selepas memberi persetujuan, saya bertanyakan tentang apa yang akan ditanya, dan saya pun prepare sahajalah jawapan. Namun apabila ke udara secara langsung soalan lain pula yang ditanya oleh pengacara iaitu Zainal Abidin Rawop dan Ismadi Abdul Manap (Senior saya di MRSM PDRM).

Alhamdulillah saya dapat menjawabnya secara spontan. Kalau sesiapa nak tengok kena cari rakaman Wisel Penamat semalam… Saya mewakili Kelab Penyokong Kedah dan turut dihubungi adalah wakil Penyokong Selangor, Kelantan, Negeri Sembilan dan Perak.

p/s: Saya jarang berbicara bab bola dalam diari saya, kebanyakan bicara bola saya adalah di HKC.


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

