Geng: Pengembaraan Bermula

20 02 2009


Sebagai menyambut cabaran Adam.

Petang semalam, saya tempah tiket secara online. Saya bukan kaki wayang dan masuk pawagam (istilah dari P. Ramlee dari perkataan Panggung Wayang Gambar) kali terakhir pun pada 2006 kalau tak salah saya. Waktu tu saya dengan wife dan seingat saya waktu tu jumpa dengan Pesa.

First time masuk pawagam ialah waktu kat Kulim dulu. Waktu kat MRSM PDRM, tu pun masuk guna tandas ja. Hehehe… Betul-betul masuk first time pi pawagam waktu kat Alor Setar dengan Zam dan Boss tengok cerita Saiful Apek. Boleh bilang berapa kali saya masuk pawagam. Hehehe…

Kali ni, saya try luangkan masa untuk Syasya dan harap dia tak tidur awal la sebab movie jam 9.30 malam. Nak tengok wayang ni pun kena cari time yang sesuai. Ada masa movie yang terus habis waktu  solat tambah pula Maghrib dan Asar singkat waktunya.

Malam ni, InsyaAllah saya, wife dan Syasya akan menambah hasil kutipan filem Geng ni. Hehehe… Buat tempahan online memang mudah. Cubalah layari Website GSC. Yang paling penting Syasya terhibur!


Tindakan

Information

4 responses

20 02 2009
duta - helmi majid ismail

hi saiful azrul…
selamat menonton ya… bersedia gelak je…
jgn menganggu org lain sudah… heheheh

20 02 2009
adamruslan

teket itu lebih murah dari kami yang beli RM10 satu seat. Huhuh

20 02 2009
AJ

ala, ruginya..filem ni best..malangnya di kapit tiada wayang gambar!! hehehe

21 02 2009
saifulazrul

Duta @ Helmi,

Ramai yang ketawa, tak pa. Hehehe… Memang menggelikan hati!

Adam,

Memang tertarik nak pi, jadi harga kira ok la. Kanak-kanak RM5

Ariep @ AJ,

Nampak gaya kena tunggu CD la kot. Hehehe…

Tinggalkan Jawapan

