Futsal Terbuka UKM Attop – Day 1

7 02 2009

Alhamdulillah… Hari ni kesemua team HKC berjaya melepasi pusingan pertama (liga) untuk layak ke suku akhir esok. Malangnya esok team saya HKC Otai kena lawan dengan HKC Muda di Suku Akhir. Bertembung sesama sendirilah pulak! Apa pun HKC Junior akan berentap dengan Rockholic.

Barisan HKC Otai... Berdiri (Zurul, Zaffan, Din, Saiful), Duduk (Palie, Aiman) Tiada dalam gambar (Fahmi & Lie Bizkut)

Hehehe… Nampak sangat perut saya yang semakin sihat tu. Hehehe… Perlawanan pertama tadi menentang MU B (Kelab Penyokong MU Malaysia) di mana kami menang 3-0. Aiman Score sebiji dan saya score dua biji hasil kemantapan rakan sepasukan. Kalau ikut nak lari memang dah tak berapa larat dah nak bawak badan yang semakin membesar ni tapi rakan sepasukan memang marvelous sebab setting bola yang cantik untuk saya lakukan penyudah. Saya just tunggu di atas dan tunggu umpanan sahaja. Hehehe…

Sedang mengancam kubu lawan walaupun tak larat dah...

Game kedua menentang N9futbol iaitu Kelab Penyokong Negeri Sembilan di mana kami berjaya menewaskan mereka dengan keputusan 4-1. Saya score sebiji, Zaffan 2 bijik dan Din sebijik.

Gaya ja lebih sedangkan dah semput dah. Hehehe...

Perlawanan ketiga, saya tak main sebab balik rumah jaga anak dan isteri pulak. Wife kurang sihat lagi pun dah layak dah untuk peringkat suku akhir esok. Game ketiga, HKC Otai berjaya tewaskan Kelate.net iaitu Kelab Penyokong Kelantan 2-0 hasil jaringan Lie Bizkut dan Aiman.

Thanks to team mate yang cukup berdisplin mengikut taktikal yang diatur. InsyaAllah esok kita akan cuba yang terbaik!

p/s: Foto Thanks to udang_kara@Iqbal


Tindakan

Information

2 responses

8 02 2009
AJ

cikgu masih berbisa!!!

9 02 2009
Saiful

Biasa ja Ariep. Dah tak larat dah…

Tinggalkan Jawapan

