Nuffnang Update

2 02 2009

Hmmm… Lihat gambar di bawah

Ni hasilnya, baru seminggu saya join dah dapat RM2.75. Kira ok lah. Kalau anda punyai ramai unique visitor sehari, memang boleh jana sedikit income. Kalau anda ada beribu-ribu unique visitor sehari dan mereka klik banner anda, memang boleh.

Akaun saya walaupun sikit, oklah… Syarat di Nuffnang, selepas akaun cukup RM50 baru boleh tuntut. Cek akan dihantar kepada penama yang didaftarkan. Jadi pastikan anda menggunakan nama yang betul ketika proses pendaftaran Nuffnang.

Selamat Mencuba!


Tindakan

Information

4 responses

3 02 2009
anese

Saya dah lama ada acc kat nuffnang..okla tu dapat gak..hehe..mmg sahla blog ku tak de ramai org jengukk..tak dapat tawaran pun..hahha

3 02 2009
Saiful

Blog saya pun tak ramai orang menjenguk. Alhamdulillah ada juga sikit income. Teruskan ja Anese boh Nuffnang tu. Ada RM1 sebulan pun dah ok dah…

4 02 2009
adamruslan

Dulu ada juga guna AdSense dari Google. Lepas tu dah buang. Hehe. Ni ustaz promote pulak Nuffnang, alahai.

6 02 2009
Saiful

Cuba lagi Anese, saya dua kali try sebelum ni… Apa pun Alhamdulillah dah dapat dah…

Tinggalkan Jawapan

