Permata Hati Part II

23 01 2009

Oleh kerana saya memang minat bola, nampaknya minat saya dah turun kepada permata hati saya, Syasya Hana. Kalau game Kedah di sekitar Lembah Klang memang Syasya nak ikut sampaikan dia dah hafal nyanyi lagu biar jasa jadi kenangan.

syasyahana

Syasya Ikut Saya Main Futsal malam tadi

Kalau tengok warna hijau kuning atau bendera sahaja, dia akan sebut “Kedah” atau “Malaysia”. Game Malaysia lawan UAE hari tu pun Syasya turut serta tapi sebab Malaysia main agak boring kot dia tertidoq waktu second half.

Kalau saya pi main bola pun, memang Syasya akan ikut dan bawak bola dia sekali. Tapi kena ada geng jugaklah layan dia main. Tak pa, nanti kat rumah baru, saya nak ajaq dia main badminton pulak. Bola ni tak sesuai sangat kepada budak perempuan. Minat tak pa lah…

Memang pantang tengok bola!


Tindakan

Information

2 responses

23 01 2009
adamruslan

Bestnye ada Jersi Kedah, nak satu!. Hehe.

Ustaz, len kali kalu tengok Kedah main kat Johor kasik tau, terasa nak pegi tengok, belum pernah tengok walau sekali pon.

23 01 2009
saifulazrul

InsyaAllah… Sejak tiga tahun lepas saya memang hadir Di STadium Pasir Gudang tengok Kedah lawan Johor FC…

Tahun Kedah pakai jersi baru pulak. Nak kena beli pulak set baru. Hehehe…

Tinggalkan Jawapan

