Terlupa !

26 11 2008

Semalam, saya tengah dok pening kepala memikirkan beberapa tugasan yang perlu disiapkan. Tiba-tiba dapat email dari ketua unit bertanyakan macam mana nak ke Seminar Helathcare. Transport tak disediakan. Ha! Saya lupa update dalam jadual saya seminar tu. Alamak!

Mula jam 10 pagi di IBM Malaysia, Bandar Utama tapi jam 9.50 pagi saya baru saya bergegas pecut ke Bandar Utama dari Bandar Sri Permaisuri. Alhamdulillah sempat sampai jam 10.20 pagi. Yang lama sikit tu nak parking. Hmmm… 

Awat la saya lupa masukkan dalam jadual? Maybe sebab pindaan tarikh kot. Apa pun kena mengaku ia kecuaian diri!


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

