Selamat Hari Lahir

25 11 2008

Selamat Hari Lahir ke-24 buat adik saya Mohd Faizol. Dalam family saya semua lahir di Kedah kecuali Faizol yang lahir di Hospital Temerloh Pahang. Waktu tu kami dok kat Jerantut pada tahun 1984. Elok sahaja bagun pagi, saya perasan yang mak dan abah saya tak ada. Jadi saya gerakkan adik saya, Shaukhi.

Lepas tu abah balik dan bawak pi makan Roti Canai sambil abah habaq, kami dapat adik baru. Lepas tu tahun 1985, kami kembali ke Kedah dan semua adik-adik yang lain lahir di Kedah. Faizol ni anak ketiga dari enam beradik.

Memandangkan dia seorang sahaja yang lahir di Pahang, dia sahaja yang lain sikit. Adik beradik yang lain semua agak berisi tapi Faizol memang kurus. Paksa dia makan lebih, lepas tu muntah balik. Hehehe…

Selamat Hari Lahir, Semoga Berjaya dalam hidup!

p/s: Ralat… Saya jadualkan semula sebab terbalik pulak tarikh lahir adik saya ni. Hehehe… Sorry…


Tindakan

Information

One response

24 11 2008
pohonyangberguna

Salam….
X aci ucap untuk bang yun saja
sepatutnya ucap untuk li dulu
Bang yun lahir 25
li lahir 24
huhuhuhu

Tinggalkan Jawapan

