Tahniah Bang Lang

24 11 2008

Alhamdulillah dan Tahniah buat Abang Ipar saya Abdul Muiz dan Kak Suziela yang selamat dikurniakan Cahaya mata kedua seorang bayi lelaki di Pusat Pakar Shah Alam pada jam 6.35 petang 22 November 2008. Ketika menerima perkhabaran gembira tersebut, saya dan keluarga berada di Zoo Taiping. Tak dapat nak pi jenguk awal-awal.

Cadang nak pergi ziarah hari Ahad (semalam) tapi saya pulak demam + keletihan drive. Drive dari Lumut – Sitiawan – Ayer Tawar – Taiping – KL. Sampai KL kira-kira jam 4.30 pagi. Dah la waktu dok pusing zoo kena dukung Syasya ja. Memang penat.

Bang Lang saya ni kenduri kahwin sekali dengan saya di sebelah wife saya (tapi Bang Lang saya nikah 3 minggu awal). Anak sulung kami pun beza dalam tiga minggu jugak. Tapi la ni Bang Lang dah dapat anak kedua dah. Saya pun dalam proses setelah wife saya menamatkan pengajiannya. Semuanya rezeki yang Allah tetapkan.

Tahniah Bang Lang. Maaf kami lambat pi ziarah.


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

