SPM

11 11 2008

Dua hari lepas adik saya, Farizuddin atau kami lebih kenali dengan Adik Din SMS saya minta ampun maaf dan doakan dia berjaya dalam SPM yang sedang didudukinya. Saya doakan Adik Din berjaya, InsyaAllah… Adik saya ni study di SMT Arau ketika ini dan merupakan adik bongsu. Biasalah kalau paling bongsu, bermakna yang paling manjalah. Hehehe…

Juga kepada semua pelajar yang sedang menghadapi peperiksaan SPM, saya ucapkan selamat berjaya!

Teringat kenangan waktu ambik SPM dulu. Saya agak bersedia dan style saya sampaikan sehari sebelum SPM ramai yang dah tak turun main bola sebab sibuk study. Saya ja yang dok turun main sampai ada yang hairan. Bagi saya kalau kita sentiasa bersedia, InsyaAllah tiada masalah. Apa pun kita tidak boleh terlepas dari berdoa kepada Allah, kerana sebaik-baik perancangan manusia, perancangan Allah jauh lebih sempurna.

Selamat Menduduki SPM kepada pelajar-pelajar yang mengambil SPM. Mudah-mudahan berjaya, InsyaAllah…


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

