Mini Open House

5 11 2008

Assalamualaikum

Pertama Kali saya ucapkan maaf kepada semua yang baca diari saya ni. Sememangnya saya tak dapat nak invite semua ke Open House saya secara kecil-kecilan baru-baru ini. Saya just jemput adik beradik terdekat sahaja. Bukannya apa, saya dan wife masih belum ready untuk buat pada skala yang besar dengan pelbagai kekangan yang wujud. Jadi yang simple sahaja dapat dilakukan.

InsyaAllah next time kemungkinan besaq selepas masuk rumah baru, saya akan buat dan invite lebih ramai. Jadi saya kongsikan dengan anda menu yang ada tempohari.  Jangan terliuq pulak!

bihunopenhouse2008Bihun Tomyam
airopenhouse2008Air Grape

ayamopenhouse2008

Ayam Masak Merah

nasitomatoopenhouse2008Nasi Tomato

Biasa-biasa ja…


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

