Tersilap Tarikh!

23 10 2008

Malam tadi, lepas ambil anak dan wife saya bergegas kejan depa cepat-cepat suruh bersiap nak pi Stadium tengok Semifinal Malaysia vs Vietnam kat Stadium Bukit Jalil. Wife saya memang tak ready terpaksalah dia cuba cepat. Dengan minyak tak kereta tak isi lagi kenalah isi minyak kereta dulu. Sudah isi minyak jam dah 8.27 malam. Adoi!

Saya try nak cepat tapi sangkut pulak dalam jam kat Bandar Tun Razak dan Bandar Tasik Selatan. Cabaran betoi dengan ramai pengguna jalanraya dok guna jalan macam depa yang buat undang-undang sendiri ja! Sampai kat area Bukit Jalil nak masuk parking, saya tengok yang dok jaga parking tak dak pun. Aik! Tengok awat Stadium gelap ja. Rupanya saya tersilap tarikh. Patutnya malam esok (hari ini). Hahaha… Naya ja. Hehehe… Wife saya dah menjeling tajam dah. Siap bawak bendera Malaysia lagi tu!

Last sekali pi makan ja kat Food court situ. Tapi service memang out! Order bihun sup, langsung tak panas kuah sup tu! Bayangkan wife saya makan tak luak pun. Kesian kat dia. Saya pujuk dia pi tempat lain, dia tak mau. Hmmm… Dah kena banned dah kedai tu dalam list saya lepas ni.

Then terus balik dan rehat sambil dok teman wife tengok TV. Then tidoq…


Tindakan

Information

One response

23 10 2008
Digolbot

Salam epol.. hahahaha… lawak betul.. nasib baik wife tak ngamok.. BTW, tima kasih sebab masok blog saya.. wahh.. lama kita tak juper.. sorry, saya BZ sesangat sekarang.. huhuhu..

Tinggalkan Jawapan

