Rumah Baru!

13 10 2008

Alhamdulillah, setelah bermula sejak sekian lama di alam siber ini (1998), saya rasa perlu untuk saya berpindah ke rumah baru untuk meneruskan kembara saya di alam siber ini. Saya sudah cukup lama berehat dari dunia blog ini sejak saya mulakan pada tahun 2001 di Laman Lama saya tetapi semakin lama saya berehat semakin terasa rindu untuk kembali aktif seperti dahulu. Mungkin saya tak akan sekatif dulu kerana halangan masa, kerjaya dan keluarga tetapi saya akan cuba menulis apa jua yang terlintas di hati saya seperti dahulu.

Sokongan anda semua amat saya tagih agar saya terus bersemangat mengemaskini diari saya ini. Buat permulaan maybe ada banyak kekurangan dan InsyaAllah saya akan cuba perkemaskan selepas ini…

Wassalam


Tindakan

Information

2 responses

13 10 2008
Mr WordPress

Hi, this is a comment.
To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

27 10 2008
Bonny

Hello.
You shoud be the journalist with your great talent

Good Luck!
Andy.

Tinggalkan Jawapan

